Rahsia Surah Yassin ayat ke-58


Barangsiapa yang membaca YAASIN sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah tersebut "SALAAMUN QAULAN MIN RABBIN RAHIM" diulang sebanyak 7 kali untuk 7 niat baikmu, Insya Allah dengan izin Yang Maha Esa dan Maha Kuasa, semua hajatmu akan dikabulkan.
Jika boleh niatkan sebegini:


1. YA-ALLAH YA-RAHIM, ampunkan dosa-dosaku dan saudara maraku

2. YA-ALLAH YA-RAHMAN, kurniakan aku isteri,suami, anak-anak yang soleh dan mencintai Islam.

3. YA-ALLAH YA-RAZZAK, kurniakan aku rezeki yang berkat,kerja yang baik dan berjaya didunia dan akhirat.

4. YA-ALLAH YA-JABBAR, makbulkan hajat penghantar maklumat yang aku dapat ini.

5. YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR, jauhkan aku dari sifat khianat dan munafiq dan miskin.

6. YA-ALLAH YA-WADUUD, kurniakan aku dan seluruh umat Muhammad yang beriman kesihatan zahir batin.

7. YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM, makbulkanlah semua hajatku, dan
redhaikanlah aku.....
0 Responses

KOMEN JGN TAK KOMEN

    TIME ???

    PERAK NO.1

    PERAK NO.1

    SEARCHING

    BLOG GEMPAQ

    TODAY VISITOR

    RECENT VISITORS

    MY VISITOR

    free counters

    LIVE TRAFFIC FEED

    MY BLOG PROFILE

    WORDS


    CONTEST

    Powered by BannerFans.com

    LET'S JOIN US

    MY MOOD

    PAGEVIEW

    MY SQUIREL

    Webfetti.com

    >