DURIAN BELANDA PENAWAR SEBENAR KANSER


Durian Belanda
atau Soursop, buah dari pohon Graviola adalah pembunuh semulajadi sel kanser yang ajaib dengan 10 ribu kali lebih kuat dari pada terapi kemo. Tapi kenapa kita tidak tahu?



Kerana salah satu perusahaan
dunia telah menutup rahsia penemuan penyelidikan tentang khasiat buah ini sebaik mungkin, mereka ingin agar dana penyelidikan yang dikeluarkan sangat besar, selama bertahun-tahun, ditambah pula keuntungan yang melimpah dengan cara menjadikan pohon Graviola Sintetis sebagai bahan utama ubat rawatan kanser.



SERBA SEDIKIT PENGENALAN...

Pohonnya rendah, di Brazil dinamai 'Graviola', di Sepanyol 'Guanabana' bahasa Inggeris dipanggil 'Soursop'. Di Indonesia , dikenali sebagai buah Sirsak manakala di Malaysia dipanggil sebagai Durian Belanda. Buahnya agak besar, kulitnya berduri lembut, isi buah berwarna putih, rasanya masam-masam manis , dimakan dengan cara membuka kulitnya atau dibuat jus.


KHASIATNYA..



Khasiat dari buah durian belanda ini memberikan kesan anti tumor / kanser yang sangat kuat, dan terbukti secara perubatan menyembuhkan segala jenis kanser. Selain menyembuhkan kanser, buah ini juga berfungsi sebagai anti bakteria, anti fungus , berkesan melawan berbagai jenis parasit dan cacing, menurunkan tekanan darah tinggi, kemurungan, stress, dan menormalkan kembali sistem saraf yang kurang baik.


HASIL PENYELIDIKAN YANG DIRAHSIAKAN ???


Hasil penyelidikan membuktikan “pohon ajaib” dan buahnya ini :

  1. Menyerang sel kanser secara efektif dan semulajadi, TANPA rasa mual, berat badan turun, rambut gugur, seperti yang terjadi pada terapi kemo.
  2. Melindungi sistem kekebalan tubuh dan mencegah dari jangkitan yang mematikan.
  3. Pesakit merasakan lebih kuat, lebih sihat selama proses perawatan / penyembuhan.
  4. Menambah tenaga dan penampilan fizikal semakin bertambah baik.


Sumber berita sangat mengejutkan ini berasal dari salah satu pengeluar farmasi terbesar di Amerika . Buah Graviola telah diuji lebih dari 20 makmal, sejak tahun 1970-an hingga beberapa tahun berikutnya. Hasil ujikaji dari ekstrak (sari) buah ini adalah :

  1. Secara berkesan memilih sasaran dan membunuh sel jahat dari 12 jenis kanser yang berbeza, diantaranya kanser : Usus Besar , Payu Dara , Prostat, Paru-Paru dan Pankreas.
  2. Daya kerjanya 10,000 kali lebih kuat dalam memperlambatkan pertumbuhan sel kanser dibandingkan dengan Adriamycin dan Terapi Kemo yang biasa digunakan!
  3. Tidak seperti terapi kemo, ekstrak buah ini secara selektif hanya memburu dan membunuh sel-sel jahat dan TIDAK membahayakan atau membunuh sel-sel yang sihat.

Sekarang anda
tahu manfaat durian belanda yang luar biasa ini. Rasanya manis-manis masam begitu menyegarkan. Buah yang 100% semulajadi tanpa sebarang kesan sampingan. Sebarkan maklumat berharga ini kepada keluarga, saudara, sahabat dan teman yang kawan - kawan semua kasihi. Kepada kawan -kawan banyakkanla meminum air DURIAN BELANDA ni ye. Insyaallah kita akan sihat....


KEHIDUPAN

kesusahan membuatkan aku lebih mengerti
akan erti hidup ini
aku mengerti
mengapa hidup tidak
selalunya senang,
tidak mudah untuk di susuri

aku mengerti kini
segala dugaan hidup

punya erti tersediri
punya maksud
dan

aku mengerti hidup bukan hanya bergembira

hidup juga ada sedihnya

ada dugaan
sering kali kita melupakan erti hidup
erti hidup yang sebenar



dugaan yang dilalui
membuat kita lebih dewasa
lebih kuat untuk mengharungi masa depan

gelap mahupun cerah..
itulah realitinya
hidup bukan hanya bergembira


MANCHESTER UNITED VS CHELSEA



Hari yang ku tunggu selama ni dh muncul...Manchester United Vs Chelsea. Aku sebagai fan Chelsea tak sabar - sabar nak melihat pertembungan tradisi ni. Setelah Chelsea menang 1 - 0 di Stamford Bridge dgn hasil jaringan John Terry ke atas Man U. Misi Man U untuk membalas dendam di tempat sendiri. Apepun aku akan tetap menyokong Chelsea...Tgk malam ni Jam 7.45 mlm di Astro.. CHELSEA THE BEST!!!!
KALAHKAN SETAN MERAH !!!

TERKANGKANG !!!

Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry" Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki" Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?

Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang...


ROKOK DAN MOTOSIKAL...

Ada seorang pelajar yang sedang menunggu bas sambil merokok ditegur oleh seorang polis.

Polis : “Kenapa kamu merokok?”

Pelajar : “Saya suka, tok.”

Polis : “Dari mana kamu dapat wang untuk membeli rokok?”

Pelajar : “Dari belanja sekolah saya.”

Polis : “Sehari kamu habis berapa? Dan harganya berapa?”

Pelajar : “Paling kurang satu kotak dan harganya sekitar RM10.50, tok.”

Polis : “Kenapa wang RM10.50 kamu bakar setiap hari? Cuba kamu kumpulkan wang itu selama setahun, mungkin kamu dapat membeli motosikal, tidak perlu menunggu bas yang sesak seperti ini.”

Pelajar : “Sekarang saya boleh tanya sama tok?”

Polis : “Tentu.”

Pelajar : “Apakah tok merokok?”

Polis : “Tentu tidak.”

Pelajar : “Tapi saya tidak nampak motor tok pon?”


BALIK KAMPUNG....


Tak sabar rasanya nak balik kampung.. Nak relaxkn kepala ni, jmp mak abah.Mesti bes sebelum ke Klang plak. Bila tengok muka mak mst aku rasa tenang jer.. xtau kenapa. Mungkin kerana syurga di bawah tapak kaki ibu. Begitulah mulianya para kaum hawa. Balik ni nak mintak semangat dari kedua orang tua ku. Seronok je kat kampung. Nak makan ikan panggangla.. Fresh lagi.. Sedap woo..Harap doakan aku berjaya !!! (~_~)

    TIME ???

    PERAK NO.1

    PERAK NO.1

    SEARCHING

    BLOG GEMPAQ

    TODAY VISITOR

    RECENT VISITORS

    MY VISITOR

    free counters

    LIVE TRAFFIC FEED

    MY BLOG PROFILE

    WORDS


    CONTEST

    Powered by BannerFans.com

    LET'S JOIN US

    MY MOOD

    PAGEVIEW

    MY SQUIREL

    Webfetti.com

    >